2013年8月18日 星期日

Masai Village & Masai Mara@肯亞

818 Masai Village - Masai Mara

食過早餐出發去重點 National Wild Park.



晨霧仙境般美


途經手信店, 一隻咁細犀牛要花上一星期才完成, 真係估唔到.



愛不釋手



Mara Sidai Camp
住後感 : 真正的 wild camp, 在森林和原野是多麼可愛wild, 10.00pm 停電後, 黑到伸手不見五指, 靜到 wing wing , 可惜雲厚, 睇唔到星星 >!<.



Camp 4圍環境


我地個雙人 tent


黑膠布後是洗手間及廁所, 供電至 10.00pm, 日間無電.


餐廳


午膳後先探訪 Masai Village 


好得意的植物


 Masai Village 


入村每位先付 USD20, OK 當幫補吓佢地既生活.



破車軑可化身為皮涼鞋, 這就是生活智慧.


這裡最啱懶人……全村不用工作, 傾吓行吓吹吓又一天.


佢地衣服艷麗非常, 生活再苦總算燦爛常在.





攪成隻耳咁唔痛咩



村無電供應, 黑猛猛入屋根本睇唔到野, 唔記得問佢地點解唔開個窗呢? 我問朋友我地可以係度生存到幾多日…714?? 習慣吧, 到你要在這裡生活總有適應的一天.



正宗非洲雞


另類非洲小鳥



非洲小孩貧窮…笑容卻比香港的小朋友多九十倍.



Masai Mara National Park



賣記念品的婦人衣著 SHARP



剛訓醒


隔離呢隻都係剛訓醒, 它較注重外表梳梳個頭先見人


梳完又訓番底 -.-""



食緊獵物的花豹, 司機 FRED 攝位一流, 基本上我地見到既動物, 佢都可以拍到個最佳位置比我地睇同影相, 抵讚.



眼神好利


入黑了, 園區規定 6.00pm要閃……否則後果自負.




以為非洲好多蚊, 茶實係比香港少很多, 通常 CAPM HOSTEL 都有蚊帳, 訓前噴埋蚊怕水, 安全過乜.


2 則留言:

  1. 入村要俾左錢後,影人係咪唔駛再俾錢?
    我都係有興趣d走獸多d……
    洗手間廁所水及有自來水沖涼嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 比左 US$20 任行任影, 唔止...仲定時有熱水供應沖涼, 比我地想像中...先進好多, 真係有 D 掛念 D 大猫同長頭塵

      刪除