2013年8月31日 星期六

再見營火蟲

5.30PM 先集合, 集合前黎個 TEA , 朋友提意意八餐廳.

 
整體食物好 OK , 又抵食.


天文台發出雷警去到 5.30PM, 主辦單位話唔取消, 有少少擔心比雷x…算啦, 唔係高地應該無事的, GO GO GO, 出發無耐, 落起毛毛雨.

行左1.5個鐘行到上黎
 

係涼亭玩完遊戲才出發, 原來營火蟲食蝸牛的.
 


去時毛毛雨, 營火蟲好少, 但回程停了雨, 營火蟲明顯多左好多, 希望香港市民環保意識越來越好, 因為大自然資源己經越來越少, 海洋生態及自然生態受盡破壞, 以前大埔坳營火蟲好多, 自從香港多左人睇到今年, 導師話個樹營火蟲機乎絕跡了, 香港人就係咁, 乜都一窩風但又唔專重大自然生態同不知不覺中破壞生態環境, 部分導師/導遊應該要送去再培訓, 至少睇營火蟲唔可以用大光燈及大聲公都要知啩? ! 係一個咁唔注重生態環保既經濟型香港生存既生物, 註定大災難啦. 


行完 9.30PM 好肚餓, 嘻嘻去消夜, 黃大仙冬茹亭榮記小炒以前食過 OK, 不過今次 !!! 除左鹹味無得頂之外, 一無事處囉, NO NEXT TIME.

沒有留言:

張貼留言