2011年12月28日 星期三

聖誕自駕遊@Kaikoura [四]

1228 Kaikoura - 睇鯨魚 - 同海狗游水

7.15am 晨曦






今日晨咁早要起身去觀鯨 (Whale Watch Kaikoura) $145




睇前例牌聽番個有關鯨魚的 talk


船拋到傻, 幾件鬼佬拿著紙袋坐係船尾係咁割 (),
真係辛苦晒.


最多只能睇到鯨魚的靚靚背脊


由於晨咁早, 又無乜陽光, 又好屎遠,  so 相影得好鬆朦,
還是跟它們作近距離接觸興奮 d.




同拜拜佢條尾






想清??? EASY …… post card






10.30am band, 揸車去番海鮮檔 lunch.



SEE 幾大浪

LUNCH 前先去買 DINNER 食材, 又係羊肉.


提提神先


LUNCH 去番海鮮檔, 食過番尋味.




老闆提意我地叫 2 set 海鮮拼盤, 樣樣有少少.


鮑魚碎煎餅


NZD48 /SET, 有魚, 有鮑魚粒炒蛋, 青口, ,
唔抵食, 比老闆昆左, 散叫既可以自選食物 又大碟 D.


下午出海跟海狗暢泳





帶埋頭套
………成隻天使低低 B




下午陰天, 風浪頗大, 快艇勁拋



海面更飄, 仲以為自己入左洗衣機,
十分凍, 亦很混濁我想應該無 5 度吧.


眼仔碌碌, 金銀滿屋.

下左幾次水, 只係見到 3 隻海狗, 一睇見……己經游走左,
一張水底海狗相都影唔到, 上番船………好暈好想嘔………
OH… ED, 真失禮……… 今朝睇鯨魚笑人, 家陣報應 LU.


最後一次下水, 我沒有下, 實在太凍兼仲好想嘔……
錯失了最精彩的一次下水, 今次有一隻海狗唔怕羞,
停留在同一點玩左好耐都唔走………唔制呀 >!<
!! 命裡有時終須有, 命裡無時……莫強求.


吃一餐豐富的晚餐, 意大利飯 + 焗羊腿



為左慳錢, 我地好努力咁煮, 為左慳錢,
我地好努力咁煮意大利飯.



……被主一個 LAW DOE 落去, 嚴重受傷.


E 度晚上 8 點仲係日光日白, 食完飯, 出去逛逛.








紅色跑古董跑車





沒有留言:

張貼留言