2011年12月23日 星期五

聖誕自駕遊@ AKAROA [四]



1223 Akaroa -- 睇企鵝
今日行程豐富非常, 玩完獨木舟, 黃昏會探訪藍企鵝.









係屋仔食自携簡單 LUNCH





有排都未有企鵝睇, 地方咁靚, 行吓山睇吓瀑布都好.






通山都係羊羊, 追羊好好玩, 包抄羊仲好玩, 變態? 幾架 ^^




行左成個鐘都未見瀑布既? 望番落山









見到不過係對面山, 睇黎行錯路噃.




見到…… 不過係對面山, 睇黎……行錯路噃.







忠心的"家羊", 主人行到邊, 佢地跟到邊,
行為勁似忠心的狗.







Pat pat  好軟熟的羊毛





只要合埋手掌, 跟住係佢面打開,
佢就以為有手掌野食, 為食呀..........


~~~~





你講緊我麼? 我其實不為食, 樣子還很俏呢, ~~~~~






可愛藍企鵝 BB






毛色好靚




個子小小, 卻頗大食.





朋友的 GOOD SNAP, 名為"8掛的家羊".







食飽主人帶出海 SWIMMINGG







起行探藍企鵝.





通山都係企鵝 BB, 晚上 BB 父母會帶食物爬入洞喂養它們.




通常B媽一次最多生 3 , 最常見是 2 .




好細隻, 超可愛.





沿海邊行尋找企鵝足跡







行左好耐企鵝遠遠見到一隻………咁大把,
仲係細到睇唔到咁滯, 海狗就好多………仲大大隻,
慌屎你睇唔到佢既存在咁.







天快黑, 回頭是岸, 回程時見到隻大海狗訓左係海灘,
婆婆話佢好可能會死.







婆婆車番我地出市區, ON THE WAY 佢係山邊搵左合寶貝比我地睇,
又係 NEW ZEALAND 特產,我英文太屎, 聽唔懂係乜生物,
只知係遠古時代己有的昆蟲, "8 "同科.



沒有留言:

張貼留言