2011年12月29日 星期四

聖誕自駕遊@Kaikoura [六]

1229下午 Kaikoura - 葡萄酒莊試酒 - 睇海狗
午飯都係返 HOSTEL 自己煮.


有人失手, 放左入焗爐出左去, 焦黑 ed .



又下雨了, 原先計劃去一個較大的酒莊品酒,
因天雨取消, 來了這個小酒莊.



品酒 NZD7.5 / 5枝不同味道酒, 有紅..玫瑰酒


莊主用心介紹各酒的特色




試左 5 隻不同類別酒, ……我覺得MA MA.


訓到反晒肚既狗都係第一次見


試完酒, 雨越落越大, 那又如何?
都要行去細小既葡萄園走一圈.


又真係幾細喎, 有望遲些有機會去
法國大酒莊住番晚兼享受美酒美食啦,
NEXT BIG TARGET (下一個大想頭 ^^).







原來……Kaikoura 沿海岸線, 大把海狗比你睇,
早知尋日就唔洗咁辛苦……嘔晒白泡咁失禮啦.




近距離接觸, 基本上可以行埋佢地身邊,
只是為安全計要跟它們保持最少 10距離.


佢地好可愛兼攪鬼


唔知爭地盤定爭女?? 去片 >>>






超市未關門, 買定今晚晚餐同聽日早餐



青口好抵呀, 無記錯好似 NZD4.99/ KG

督督要落車採紅花




好似紫花多 D , 紅花3幾朵.





見到海邊有位男子用呎度緊鮑魚,
過去 8 , 市民守法, 鮑魚每隻度一度,
唔夠砰的, 拋番落海, 好均真.




美少女施展魅力……男子奉上活鮮鮑魚一隻,
得米, !!! 大過我手掌活鮑魚……好想吞你落肚 



下雨天, 霧氣很大, 睇到雲海.


鬼馬 hostel 老闆






準備晚餐, 今晚除左白酒青口, 煎羊扒, 仲有活鮑魚.




今晚我負責煎羊扒同炒鮑魚, 督督煮白酒青口.


薯波美少女傑作, 今次無燶.


又點少得美酒呢??


為報答 HOUSEKEEPER 幫我地劏鮑魚,
快炒後請他來一同分享,
佢除左係HOUSEKEEPER 仲係 E 間旅店老闆,
e 間海洋 hostel 就係出自佢, HE IS VERY NICE.




生果拚盤, 我切架……切得幾靚!
呵呵 ~~ 原來強悍的我, 都有賢淑既一面, 失覺晒.

沒有留言:

張貼留言