2011年7月1日 星期五

客瓜人之旅@梅州 [一]

日期 :2011年7月1-3日
路線 :
7月1日
香港-清遠-錦華盧-客家第一古村(僑鄉村)-洋樓
7月2日
聯芳樓 – 泰安樓 - 花萼樓 – 坪山梯田
7月3日
客家博物館 – 香港
交通 : 公車及包車
住宿 : 梅州華美達酒店(RMB238/雙人房)
Add : Meiyuan Street , Meizhou City , CN
Tel : 86-753-2323888
費用 : RMB578 + HKD160
很早喔, 係太子坐 7.00am 直通車去梅州.
去到梅州差不多1.00pm
坐公車去酒店放低行李
好少返大陸住 D HIGH 酒店,  E 間對我o黎講己經係 HIGH 野, 通常都百零蚊, E 間朋友係香港訂, 特價左 RMB238.
行入酒店感覺不錯, 乾乾淨淨, 難得係大堂有部即磨咖啡機, 勁肚餓的我, 唔理 3.7.廿一, 沖番杯飲先, 味道唔錯噃.
酒店大堂
房間雅裝
廁所富時代感
放好行李, 己經 2.00PM 幾, 大部份食店都落場, 行過對面問 E 間30年老字號雞湯店有無野食, 佢地話有……就 E 間.
雙城雞湯店 (午餐 : RMB400/13人)
ADD : 華美達對面


古店內的古老大鐘
雞湯好清, 材料好單一, 只有雞, 呷一口, 淡淡雞的清香, 正, 雞肉唔嚡, 好食.
南瓜餅, 食落好油, 無乜南瓜味, 似糯米餅.
食飽飯跟住坐公車去景點
錦華蘆
4合院住宅, 家陣仲有人住在這裡.
門口的桃, 生生的…我問男主人…這個好食嗎? 可否嚐嚐? 他大方地, 叫我自己擇, 桃味好香, 帶點苦澀, 成熟後一定好甜.
再向前行便是"客家第一古村"
僑鄉村已有500年建村史,目前有28個村民小組,共650戶2700多人,幾乎每個村民小組都由一幢客家圍屋建築.
南華又廬 (入場 : RMB5/人)
建於光緒三十年(即西元一九零四年)距今己有近百多年的歷史,是梅縣最大的客家民居。其建築造型獨特, 亭臺樓閣俱全,雕龍畫風,具有典型的客家民居特色。
又係好一個大宅, E 度 4 通 8 達, 庭院深深, 以前中國人, "家"的凝聚力好強, 很好, 可惜香港人受西方教育, 無咁注重家庭, 樣樣事以"我"行先.
青蔥稻田
粒粒皆辛苦
    

沒有留言:

張貼留言