2011年7月3日 星期日

客瓜人之旅@梅州 [完結篇]

7月3日 客家博物館
今早唔洗趕景點, 主要去客家博物館, 所以可以晏 D,  9.00A M先出發, 鐘意睇博物館就一齊坐的士去, OTHERWISE 自己攪掂, 總之12.00PM 返酒店集合去食 LUNCH 就是了.


投資1.3億元的中國客家博物館經過3年的精心籌建,於2009年正式開館。該館以全球大客家的角度,多維度詮釋全球客家歷史,全方位展示客家文化,是內地規模最大的客家博物館。該館是收藏、研究、展示客家歷史文化的綜合性博物館,由主館中國客家博物館和分館黃遵憲紀念館、大學校長館、將軍館組成。
讓我流晒口水的……鐘
我……將你……個軍
綠草如茵
梅州最後的午餐, 難得有公錢剩…想食乜就食乜…食阿公, 一於食大佢.
一睇就知係流野
塘蝨 個樣好嚇人吓, 睇個頭……咦…食左一格魚肉, 好香滑.
真係唔明解有 D 人咁鐘意食螺, 嘟到咀都長埋, 得老泥咁丁屎肉食…唔通 D 人做緊PRACTICE FOR WHAT PURPOSE? 至於我, 都係鐘意食花螺多 D, 啖啖肉 ^0^
蒸蘿白絲 好特別, 清淡得o黎蘿香味極重.
茶樹菇扣肉 茶樹菇扣得好入味, 正, 至於扣肉…肥左 D, 經過今次客瓜人之餐餐扣肉, 連同行 CHOK 仔返港都要飲消脂汁. 
去客家地方, 又點少得買支黃酒返o黎煮雞補補身呢, 未有得補, 己經抬到隻野咁, 2.00PM 要坐車返香港 LU.
去完想點 :
去前完全無諗過去梅州, 亦唔知梅州有咩野睇, 只知梅州出名梅菜, 去到先知有梯田睇, SURPRISE, 客家大宅好有特色, 最正係食個 2 餐客家菜 DINNER, 食店大到嚇瓜人, 勢修如”時光倒流70年” 好正, 最好係又唔太搶錢, 收費合理.  
旅程完畢

沒有留言:

張貼留言