2011年7月2日 星期六

客瓜人之旅@梅州 [三]

7月2日上午
聯芳樓–泰安樓 - 花萼樓
自助早餐是訂房友人爭取回來的, 食物唔算多, 亦唔精緻, 但比起好多大陸酒店, 食物種類經己十分不錯, 最好係可以出大堂攞杯即磨咖啡入o黎嘆 MA.
今日包車, 去晒車程較遠的地方, 個司機又唔多識路. (包車 : RMB900/10小時, 過時要 PAY)
聯芳樓
聯芳樓坐落于梅縣白宮富良美村,是清末民初回流中國的華僑,帶著外國洋式建築的相片,加入客家圍村的特色而建。飾以動物和花草浮雕,鐘樓上端則有獅子滾球、雙龍奪寶、雄鷹展翅、天使臨門等塑像。圍屋內分建房室一百多間,堂、廳、房間、走廊、天井的設計。以前開放給遊客入內參觀, 好可惜前 2 年聯芳樓比遊客"撻"野, 佢地見過得惜黑, 唔准人屋 >!<


手工好精細

好 GRAND

安泰樓
長型土樓, 比福建的乾淨, 可能少人住, 無尿尿味.


圍樓全景
午膳於金帆大酒店, 3星, 房間約RMB120 下次去睇金稻, 近近地可以住這裡, 不用住梅洲市咁遠, 有朋友上過房間睇, 都 OK.
Tel : 0753-5523022 OR 0753-5185688


我地今次只係去食 (RMB766), 好貴呀……酒店格局...自然酒店收費無計.
鹽焗雞
清蒸草魚……新鮮
脆香肉
好食到不得了, 南乳香好出, 猪肉煎(炸)得好香脆.


珠算子
好得意, 似炒走左餡既湯丸.


牛河車
即牛的胎盤, 無人敢食……我對 E D 另類食物興趣不大, 不過既然叫左, 一遢何妨, 咬落同食牛肚牛柏葉之類內臟差唔多, 無咩異樣.


讓 3 寶
白菜卷
包住猪肉好香, 充滿肉汁.


食完係時候起程
花萼樓
似曾相識?? 之唔係華仔拍道X個舞龍場景囉, 入場費 RMB10…我地竟無人有興趣入.


之後行左上山頭影張遠景交差 .....今日熱得屎人.
附近環境

沒有留言:

張貼留言