2011年7月19日 星期二

久等了@Al Denta

地址 : 尖沙咀寶勒巷21號地下

訂坐電話 : 2724 6005

埋單 : HK$820

講就講左成年一年後既今天

來一試友人朋友的意大利食店.

店舖細細裝修雅致

似蛋糕既麵包

質感比蛋糕硬

SEAFOOD PAELLA

似墨西哥薄餅包住海鮮餡

PASTA DENTE

意粉我鐘意帶少許橄欖,

香草及芝士香及意粉硬身少少,

這個欠了這些.

OVESADILLA MEXICANA (墨西哥海鮮飯)

味道超好, 材料又多,

IF 飯再硬少許, THEN PERFECT.

RIBS (HALF)

好彩叫半份咋, 份量好足,

半份都夠我地 6 個人食,

份量同 RUBY TUSEDAY,

OUTBACK 的一份量差唔幾, 肋骨燒得唔乾,

肉質軟身JOICY, 好食又抵, 推介.

PIZZA Al DENTE

呵呵 ~~~ E 個薄餅正呀, 材料豐富, 淡口, 好多人鐘意食勁多芝士薄餅, 芝士要勁多勁厚我鐘意淡口 D.

MIXED BERRY CRUMBLE

SMOOTH ICE CREAM

CHOCOLATE PUDDING

咁啱友人明天生日, 餐廳以我地 ORDER 甜品做蛋糕兼響起 BIRTHDAY MUSIC, 我地唱生日歌全餐廳人目光向住我地 E D 尷尬

TIRAMISU

HO HO…NOT MY FAVOR DESERT

CAPPUCCINO

經理每人送我地一杯 COFFEE,

……OF COURSE CAPPUCCINO,

 STRONG AND SMOOTH, NICE.

THANK YOU C TAI'S FRIEND.

食完想點 :

JIMMY KITCH, TOMMY XXX OR OUTBACK 以外的選擇, 論價錢, E 度仲平 D, 論環境 E 間好坐好多, DECORATION 都有特色 D , 論食物, 份量大 D 好食 D. GO AGAIN.

沒有留言:

張貼留言