2010年1月23日 星期六

高下立見

活士偷情及某香港立法局議員炒女下屬的醜聞危機管理學.

這篇文章很好, 想跟大家分享吓 原文太長, 以下文章大意經本人消化後用自己文字寫出來.

處理醜聞危機 3 大方法;

1.      面對現實 (face the reality)

活士 : 直接承認偷情, 而不是辯稱"約會女朋友",

             玩字眼.

某議員 : 不承認向女下屬"示愛", 堅持只對女下屬

               "表示好感", 真係好想某議員話我知

               "示愛表示好感" 有乜分別呢?

2.      減少損失 ( minimize loss)

活士 : 公開道歉以示悔意, 并承諾努力修補與妻子關

           係, 我覺得無論是真心或假意, 活士的做法都

           令其妻有個好的落台階及容易被公眾接受.

某議員 : 反控女下屬10宗罪, lu lu 如我, 都覺得佢係

              度演繹緊"愛的反面係恨", 那只會令

              事件越數越臭, 如果我係女下屬聽到,

                 追唔到我係度數我, 真係火都o黎埋.

3.      鋪好後路 (recovery strategy)

活士 : 即時宣佈暫退高球界, 既可用時間淡化事件,

           同時亦可休養生息.

某議員 :繼續死撐落去, 越數越臭, 老實講, 無論誰是

              誰非, 這個都係你親口承認"表示好感"的女

              人, 之後的而且確被你炒了, 作為一個男人,

                 咁樣死撐, 真係好肉酸, 倒不如大方啲,

                承認處理這事有不當的地方吧.

 

齋睇香港立法局議員對這件醜聞的處理手法, 你會明白點解近期香港政府"好事多磨", 諸事不順吧, 連尊貴莊嚴的港督府都可以任玩任影, ! 善哉善哉.

資料來源 : 管理達人 (洪興立) 

沒有留言:

張貼留言