2016年3月23日 星期三

河內大食懶之旅

路線 :

2016323 14:00香港 ~ 河內 ~ 老城區
2016324 LOCAL TOUR ~ 聖約瑟夫大教堂 ~ 河內戲劇院
2016325 下龍灣
2016326 下龍灣 (獨木舟) ~  傳統的水上木偶戲
2016327 河內HEA HEA
2016328 10:45河內 ~香港

交通 : 市內巴士及的士

住宿 : 河內皇家旅館 (Hanoi Guest House Royal)

費用 : HK$4500

前言 :

西葡機票的附加河內單程機票, 一定要行使才可啟動西西葡, 於是……又來個河內 HEA 大食懶之旅

2016323 14:00香港 ~ 河內 ~ 老城區




高空下難得一見的香港美麗雲海


香港人出機場第一件事, 當然係搵電話卡買, G只需美金七蚊, 真係抵用到爛。


河內皇家旅館 (Hanoi Guest House Royal)
住後感 : 我哋今次間酒店位於老城區, 地點非常就腳, 河內主要景點同埋食店都係集中喺老城區附近, 酒店都幾新淨, 又唔算太貴, 房內乾淨企理。











放低行李隨即去搵食, 一晚食足三餐, 呢間係 TRIPADVISOR 幾出名, 食味也可一試的。









街邊D蟹幾新鮮, 坐銜邊食都幾有風味。





TO BE CONT'D 

沒有留言:

張貼留言