2016年3月2日 星期三

浪漫情調@AMOUR CORNER

肥師奶同學近期為家事煩躁非常, 好多牢騷, 便相約出來食餐晚飯讓她訴訴苦。amour corner位於近油麻地地鐵站, 算方便。





食店較暗, 氣氛浪漫, 食客以斯文客為主, 故我地傾計也須盡量收細音亮。






餐廳套餐選擇很多, 我地叫了一set海鮮拼盤及$298 2人套餐, 2人套餐包2個餐前小食、沙律、餐湯 2個主菜、甜品及餐飲, 每人$150, 好抵食。


餐湯 : 西蘭花忌廉湯
西蘭花味好重, 忌廉湯還帶西蘭花小粒粒, 吃得到的西蘭花湯, 略嫌湯頭有點鹹。


凱撒沙律
沙律汁酸酸甜甜清新開胃


餐前小食 : 青蘋果鵝肝多士
鵝肝皮煎得焦香, 切開好 creamy, 滿口油香, 中間好水漾, 入口即溶, 餘下的鵝肝伴青蘋果及多士一口吃, 青蘋果果酸大大減低鵝肝油膩感, 再配脆口多士吸盡鵝肝油, 好味道, 罪過罪過。



餐前小食 :火腿伴哈密瓜
火腿鹹香伴清甜哈密瓜, 絕配。



海鮮拼盤$228
以為$228 有咁多款海鮮, 也不能要求太多, 我地估不到size也不細, 4隻法國N4 +2隻西班牙大頭蝦 + 2隻鮑魚 + 2隻藍青口。 生蠔有濃濃的海洋味道, 很新鮮, 蠔肉爽口, 質素比想像好好多, 檸檬汁都也不用加。鮑魚也爽口微彈, 肥師奶話好食。大頭蝦蝦充滿邪惡的蝦糕, 雖然是凍蝦, 蝦肉都鮮甜爽口。




香草煎封羊架
My choice 六成熟, 剛剛好, 帶肉汁但不出血, 羊架煎得金黃羶香, 香草汁帶茄汁酸香, 十分惹味, 三大件全清。



煎龍利魚配香草汁
朋友的選擇, 個人不喜歡食雪藏魚, 切了一小塊來吃, 魚肉用鹽醃過才煎, 皮煎得香脆, 魚肉也嫩滑, 鹹度剛好, 亦食不出雪藏味。




甜品 : dreyers雪糕及牛奶奶凍


消費 : HK$300/


沒有留言:

張貼留言