2016年2月21日 星期日

紫羅山徑尋找美麗的吊鐘花

美麗的野生吊鐘又開蘿了, 三傻特別邀請了友人引路, 謝謝.



行左無耐就見吊鐘花宗影











美麗的吊鐘花





沿途真係巧多吊鐘花, 果然不負我地既期望.


















大自然真美麗






行完山終點在淺水灣, 勁肚餓, 原意去淺水灣酒店食 TEA BUFFET, 可惜因 CHINESE NEW YEAR原故, 今日無 TEA BUFFET 供應, 只有 ENGLISH TEA SET, TEA SET 包鬆餅、蛋糕、三文治、甜品及飲品一杯, 盛惠$350/連加一, 太貴了, 轉場吧。





淺水灣沙灘附近竟然有Pizza Hurt, 開心至極點, 負擔得起, 食多多也不會心痛。




四人套餐 ($450)


意式迷你腸 - 我地一至認為好食個茄汁做得好香濃鹹、酸、甜三味調較適中芝士腸亦可口。

超級夏威夷Pizza 真的很久很久沒吃 Pizza Hurt, 原來 Pizza Hurt  Pizza 也不差上檯熱辣辣香噴噴芝士味尚算香濃加上意大利腸香辣惹味菠蘿甜酸減油膩感肶底焗得香脆好食。


這餐 TEA加晚餐食了三小時, 期間服務員服務週到, 我地發覺埋單時店員給了會員價, 還以為她攪錯了, 跟她說我地沒會員卡, 她說她簽了給我地, 今時今日有咁好既服務態度, 真開心, 我地待了人家三小時, 不旦沒被白眼, 還打了九折做新年禮物, !



2 則留言:

  1. 我們大食積上身……3個人食4人份!仲要坐到唔願走!

    回覆刪除
  2. 睇番d吊鐘真系好靚

    回覆刪除