2016年2月13日 星期六

增煇藝廚

一班為食行山友來個新春行大運吸水, 行完山出了一身汗, 最動人時刻當然是開開心心大吃大渴一餐, 然後滿足地回家。這店數年前朋友帶我來吃, 之後吃過數次, 味道不錯, 而且這家店有啲好鬼馬及創新的菜式, 食多幾次也不覺悶, 上次來己是1年多前, 所以今次介紹一行11人來食, 心情有點兒戰戰兢兢, 希望唔好令一班食友爆糟便好了。




化皮BB乳豬 ($488/)
每日限量10, 想食最好訂位時訂埋, 乳豬即叫即燒, SIZE 比想像中細小, 半隻大約只有十多件, 每人配給…..一件, 為食友點夠喉? 辛好我地 5.30PM 開飯, 即場加碼半隻, 乳猪皮燒得好鬆化, 基本上無牙的阿伯也食到, BB猪大細隻, 乳豬肉不多及偏瘦, 但肉質也juicy


哈哈笑 ($220/)


鬼馬油炸鬼 $88
油炸鬼讓入墨魚滑再炸, 油炸鬼卜卜脆, 墨魚爽口彈牙, 最好是一點油膩感覺也沒有, 非常香脆可口, 小朋友一定愛吃。





燒鵝 ($218/半隻)
燒鵝是一位老同學開飯必備之遺, 今次也不例外, 燒鵝中規中矩, 味道是不錯的, 燒鵝汁鹹淡適中, 可惜燒鵝燒得皮不脆肉不嫩。


煎蠔餅


招牌頭抽雞 ($338/)
肉質非常嫩滑, 用新鮮雞浸, 雞味十足, 醬汁惹味非常, 若能減點鹹更完美。


大家非常欣賞這店的避風塘/椒鹽食物, 蒜蓉炸得蒜香十足, 最難得是乾爽, 沒有油淋淋之感, 有啲朋友直頭用湯匙勺起大啖大啖放入口, 當小食咁吃, 我地有幾誇張?

下列是我地叫的避風塘/椒鹽佐酒系列;
椒鹽九肚魚
椒鹽豆腐
椒鹽腰果
椒鹽鮮魷






人生最幸福莫過於有一班志同道合又傾得埋的酒肉朋友, 今晚大家都吃得得開懷, 天南地北, 吹吹水, 啤一啤, 好不快活又一天。

加埋2, 煎蠔餅, 炒蜆, 炒飯炒麵及約十枝啤酒, 埋單每人$220, 大家 happy.

埋單 : $220/


沒有留言:

張貼留言