2015年11月21日 星期六

HEA行深涌去食客家菜

路線深涌 >榕樹澳>企嶺下老圍

腳程 : HEAHEA 5小時

今次中午出發, 馬尿水坐船入深涌才開始.





LUNCH 目的地距碼頭約20分鐘……深涌農莊食客家菜









沿途風景優美





我的隊友唔啤……隔離台聽到我地對話即叫老板娘係冰箱攞隻冰杯比我, 請我飲………四海之內果然皆是兄弟姊妹, 呢杯啤酒涼入心……郤在心內發出溫暖, 正到爆, 多謝晒.



蠔餅同炆腩肉, GOOD, 個齋就麻麻, 有陣怪味, 同台2位姊妹卻不覺有異, 黎開自己試吧 (埋單連白飯 HK$280).



同隔離台吹得兩吹佢地原來係另一邊行過來剛食了煨雞話超正, 介紹比我地, 為食的我……影底佢先.



係度 CAMP 都唔錯, 老板娘話可以開放佢個 WC 同水喉比我用, 仲話上星期 HOCC 剛係度 WILDCAMP .







……行左唔夠一個鐘己來到煨雞處, 仲好飽喎, 食唔落啦……今次.




豆腐花滑但無乜豆味, 反而豆漿仲好味.












上半 PART HEA 得滯, 快天黑, 謝謝一對有心夫婦車我地出去大馬路, 省左一個鐘腳程.


趁天仲未黑, 某人好想落上圍村水中石博走一轉……落去條路好斜呀……陣間上番黎先金.



因水賬過行唔到去石博




LUNCH 食得太飽, 大家唔餓食 LIGHT .






沒有留言:

張貼留言