2015年11月9日 星期一

楓之旅@光復洞/南浦洞購物區﹑札嘎其海產市場

20151110   光復洞/南浦洞購物區 – 札嘎其海產市場


早餐後………shopping 正式開始





混吉 DIY 泡菜……醬己混好, 只係加落菜度……咁都算 DIY, 仲諗住學傳統韓泡菜制作添.




大家影得好開心,  中間那位靚仔是今次導遊.



地鐵站內的 shop 又平又靚, t-shirt HK$60 己有交易, 仲好靚吓.




光復洞/南浦洞購物區
旅行一向少買東西的我……也瘋狂了, 買到癲左.


3位朋友話腸胃唔好, LUNCH不能掃街但我好想喎.







同佢地找到間想食的食店 SETTLE DOWN, 我便獨自去掃街.






呢個炒年糕好味道, 個人很喜歡掃街 , 除左可以食到地道美食, 還可了解少少當地飲食習慣.



煨杏好硬



會合番朋友仔……又開始買..





勁綠茶 味, !



札嘎其海產市場













團友買的巨峰提子, 我地買黎試過就算, 太大合, 好難帶, 但實在太抵買了 (W17800), 我則買了蘋果、蜜瓜、柿.



托到變傻女


領隊推介蜜糖薯片, 薯片我 ma ma 無買.



旅程完畢

總結 :
今次去得成, 同學仔好開心, 佢己有 20年無同其他人去旅行, 佢老公睇 C 佢今次也唔會去得成, 佢話無衰比老公睇, 有吐氣揚眉的優越感, C 9 仔真易滿足.




沒有留言:

張貼留言