2015年11月9日 星期一

楓之旅@龍頭山公園、甘川文化村

2015119下午   龍頭山公園 > 甘川文化村


相比佛國寺, 龍頭山公園顯得好流, 行左15分鐘己夠皮唔想行.








甘川文化村
甘川文化村又有韓國馬丘比丘的稱號,村落的起源是50年代韓國戰爭以後難民避難於此,形成這個依山而建的聚居地。當時已有4000多人在此集居,蓋建了800多棟房子。期後於2009年的甘川洞馬丘比丘計劃中,村落保留其階梯式形態,以甘川2洞山北道路為中心,設置10大造型物,並將空屋與胡同重新裝飾一番。同時開設陶瓷製作體驗與天然染色體驗等項目,讓遊客除了可以用眼來欣賞美景,也可以親身體驗當地文化。



個人去旅行好鐘意行這類小村仔




牆壁晝……跟檳城的 GEROGE TOWN 風格有點相似



I LIKE 左穿右插小巷, 你會發現更多的當地文化.





我和小王子啖心……多了一隻小狐狸








I believe I can fly, I believe I can touch the sky.





最正呢隻狐狸




食完晚飯出酒店附近走走, 火車站.


咁夜仲有大媽賣菜









行左陣無咩啱食, 返而見到間超市, 如發現新大陸, 貨品平好多, 我地係甘川文化村買的XX提子 W6000, 呢度係 1/3價錢 >!< , 其他韓食 eg薯片, 人蔘糖, 生果等都平好多, 買啦買啦......... , 跟住返到酒店, 見人就通知佢地個度有平野




沒有留言:

張貼留言