2014年3月2日 星期日

行去鳳坑食走地雞

即興郊遊, 食雞為主, 谷埔鹿頸半天遊, 原本唔興趕2場的我都GO GO GO. 

早餐自家煮……食清 d






出動大炮, 有乜影呢?



太遠鳥


美麗蝴蝶飛動太快好難影



谷埔鹿頸呢條線唔洗上山下海, 只係沿岸邊行, 既有紅樹林, 花花鳥鳥, 風景又優美, 難怪行行吓竟然撞到我地2位朋友仔, 太有緣了.




對岸深圳














呢對老夫老妻好屎合拍





香港即開生蠔你敢唔敢食?


我好勇點解我咁勇? 拾蠔嬸嬸好大方得體, 傾多兩傾成日叫我地食啦, 食啦, 見隻蠔咁肥美, 沿途水質清澈乾淨, 沿岸一帶又係紅樹林區, 水質應該不會太差加上我自細屋村長大, 腸胃亦不太差, 食一隻應該無事……, 唔知另外2位有無肚痾呢, 我就無.


用海水沖洗後才吃, 蠔味幾濃鮮, 亦不覺腥,, 之後再來一隻咁多啦, 多謝熱情大方嬸嬸請我地食左幾隻.



                                 水質好的地方才會有這麼多青台







沒有留言:

張貼留言