2012年3月10日 星期六

Bi Li Ba La 油菜花@開平[二]


310下午 - 遊閒
我一時大意將網上訂聯票既收據留左係酒店 COUNTER,
原本夠時間去一個景點, 家陣邊度都唔洗去,
我問司機除左聯票個 5 個景點, 仲有咩地方可以車我地去.



結果去目的地前........途經士多啤梨園,
我地話要落車 8 .


我問司機開平士多啤梨得唔得,
好唔好食……佢答 : [唔甜唔酸咁啦.]
我話咁食黎做乜?? 仲要 RMB4X /.


運吉完司機攞左 2 粒比我試……
果然唔甜唔酸完全無士多啤梨味,
上車同司機講……你又真係幾老實,
開平士多啤梨味果然一絕....有色無味.


跟住前進車左我地去 e








……第一睇











黑猛猛的毛毛蟲










左騰騰, 右騰騰, 落住毛毛雨, 市區又無咩睇,
叫司機車我地返酒店休息一陣及沖個涼先出去食飯.


開平新世界大酒店 (RMB150/豪華雙人房)
酒店經藝龍網預定, 真好, 唔洗比訂金,
又有 DISCOUNT, WALKIN RMB188,

NOW RMB150
近車站.


都叫正正常常, 乾淨企理.


7.00PM 自己係酒店附近找食兼放煙花,
大多食店都關左門, E 間好似幾多人食, E 間啦.




豆腐魚湯 LIKE


蕨菜貪新鮮試新菜, 可惜唔係丕菜, 唔太好食.



黃金蝦, 蝦仔細細, 炸到脆晒, 可成隻食落肚.




松子魚魚炸成咁, 都覺唔多新鮮.


埋單 RMB159, 抵!



司機話可以係邊江放煙花


找個有利.....位置......去放火 ING


我地買既都係"細哎", 放完返酒店覺覺猪 LU


CONT’D

沒有留言:

張貼留言