2012年3月11日 星期日

Bi Li Ba La 油菜花@開平[五]

311 錦江里
 錦江里
由黃氏家族按規劃建成此村, 村後的瑞石樓、升峰樓、錦江樓 3 座碉樓成為了開平最美的碉樓群.

………2隻手指就可以揪起座碉樓啦




瑞石樓










免費上樓睇, 石柱都幾有氣勢架.








升峰樓
位於錦江村內, 這門票不包上樓, 我問友人們入唔入……佢地完全提唔起興趣, 碉樓同土樓一樣, 間間都差唔幾, 睇第一間好興趣, 有新鮮感, 睇第二間仲有心機逐個間格睇, 第三間還可以第四間悶, 第五間已想吐.











末食飯又見話 E 條村有農家飯食, 所以叫司機帶路搵左 E ,
老闆話朱翁(朱維德)黎親都幫襯佢喎.


我地目標唔係你呀




目標.....農家鮮雞 RMB25/


屋主話佢家天台望瑞石樓最正, 索價 RMB3/,
於是我爭取到 FREE, 不過姊姊們……叫都唔願上,
爭取完點都要比吓面我上.




瑞石樓建築…… D 歌德式建築 FEEL






屋主努力為我地準備午飯中



名副其實……住家菜


走地雞皮脆肉有黠韌, 有雞味團友仔食唔慣, 3斤幾 5 個人都食唔晒, 一雞2 RMB125, 有點貴……相比尋日既晚飯, 套票包埋南樓, 問大家去唔去? THEY SAID…NO LA IF 碉樓 ONLY, 時間唔早, 不如早丁丁返汽車站附近行 SUPERMARKET .


旅途愉快
遊後感 :
如果天朗氣清, 赤坎舊鎮及自力村碉樓群會好多野影, 不失為拍照好題材及地點, 只可惜這 2 天的天氣認真麻麻.

沒有留言:

張貼留言