2011年6月5日 星期日

漂流記@清遠 [二]

6月5日上午
 家鄉漁村 -森公馆概念酒店 - 魚韻山莊
早上 5.30a m 起來睇日出, 可惜位置唔太對勁, 又被園丁老點了, 睇到早霞…總好過無.
襯天還未亮……去荷花池影相.
經過一晚的洗禮....含苞....己盛放了
天光晒 lu, 前面那些便是芒果樹.
E 度仲有 house 出租.
盪鞦韆
今日早餐有, 白粥, 皮蛋瘦肉粥.(早餐:RMB102)
蒸陳村粉, 只用少少豉油蒸…but 超好食, 陳村粉香滑彈牙, 個個都話正.
馬蹄糕……甜點
早上旅館車我地去清遠轉車, e 部車載我地去玩 (RMB300/大半天), 個司機係地頭蟲, 勁知定, 完全唔洗花時間找路, 人又大方, 唔會太根根計較夜少少…… 去清遠記得搵佢, 羅建飛 TEL:13750187812
首站車我地去酒店放低行李.
森公館概念酒店 (RMB158/雙人房)
電話:0763-6862888
地址:清遠市清城區沿江一路25號聚龍苑3樓


房間幾有格調o架, 不過呢……廁所地台排水渠口發出陣陣廁所臭味, 後來有高人教我地用濕廁紙蓋住出口, 得左.
E 間酒店放有大量書.畫供旅客欣賞.
換完泳衣…即去青龍峽漂流, 途中見到 e 個牌, 5折? 即刻停車睇吓有無 jetso, 門票 RMB138, 同 E 間野買, RMB80, 正, 又 SAVE RMB464.
漂流前先去諗住魚韻山莊食 LUNCH, 好難搵, 司機都比佢考起, 唔識去, 我地齊心合力………望出車外, 希望見到路牌, 指點吓迷津……王天不負有心人,  見到 E 個路牌, 呵呵…有我地個間.  


目標正確 (午餐:RMB345)
附近環境優美
養魚魚堤
o黎到 E 度, 點可以唔食新鮮魚??
大頭尾豆腐湯, 鮮甜.
魚身清蒸, 滑一滑, 凍左都唔腥.
豆腐…不過唔知係唔係山水整??
蒸清遠雞
蒜泥蒸茄子…MA MA DE, 唔夠林同滑.
鮮笋炆鴨
D 鴨好韌, 但爆得香, 好鐘意食…至於 D 笋…苦既, 滯消, 佢苦得o黎又唔似苦瓜既苦, 總之難食.
跟住去漂流, 唔可以食得太飽, 見人家那檯叫了魚生, 白雪雪…不過我唔敢食 LU, 怕寄生蟲及肝病.
          
                   

沒有留言:

張貼留言