2011年6月4日 星期六

漂流記@清遠 [一]

日期 :2011年6月4-6日 ( 3天)
路線 :
6月4日
深圳 >> 廣州 >> 花都 >> 炭步 >> 芙蓉峽漂流
住 : 家鄉漁村
6月5日
青龍峽
住 : 森公館概念酒店
6月6日
英西峰林 (九龍鎮-岩下村-觀音谷)
交通 : 包車
住宿 : 旅店資料順放遊記內
費用 : RMB1,050
9.00am 深圳集合, 坐 9.42am 火車去廣州, 超慢的和諧號, 成 11.30am 才到達廣州.
跟住轉車去花都炭步, 又要 1小時.
家鄉漁村假日農莊 (RMB180/雙人房)
ADD : 廣州花都區炭步鎮風神汽車城旁鴨湖村
TEL : 020-86736252


入到家鄉漁村都成 1.00pm, 得 2 間房比我地, 照殺, 可以用o黎放行李兼換衫, 3.00pm 前要去到芙蓉峽漂流, 好趕…大家又勁肚餓, 嗱嗱林…叫餸, 今餐叫既餸以快上為主, 正菜留番今晚先叫, 慢慢嘆 ^^


清遠第一雞…哈 ~~~ 應該係我地係清遠食既第一隻雞, 皮脆有雞味, 友人話雞肉有點韌, 我話 : 新鮮走地雞既肉係有 d 韌個噃, 因為成日走動兼無皮下脂肪既原故, 香港人食慣肉淋被谷肥既養雞…真係唔識寶.
呢碟平平無奇既紫蘇蛋角, 超乎想像咁好味, 唔油膩唔鹹, 蛋味極濃香.
個豆腐就失敗左 d……竟然用…盒裝貨, 唔好嘆喇, 要出車去芙蓉峽漂流喇 (午餐 RMB285)
好彩趕得切入場, walk in 入場 RMB110, 攪手搵到門路買飛,  RMB50 嘩!!! 平左 RMB480夠我地豪食一餐 LU. 你都想慳 D, 請入 http://www.rtw.com.cn/NewsShow.ASP?ID=346
ARE YOU READY??
嘩!!! 好激呀 >>>>>
沉喇…沉喇
漂流好好玩
激完返酒店梳洗, 係農莊行番個圈.
我間房對出的花海…呵呵…細細地…都唔錯o架.
後面間小木屋....係我間房 , e 度好大, 有荷池, 泳池, 小橋......好正 ^^
房間內都OK
好大個 mango, 可惜未熟, 無得食.
小昆蟲…… SO COLORFUL
泳池就細左 d , 都有好多人游緊水.
荷池旁都有小木屋……if 你唔怕夜晚蟲蟲叫到你訓唔著的話.
荷池~~~~荷花含苞待放
睇埋日落, 晚飯時間到 lu.
亦可以選擇係度 BBQ
咁熱…我地梗係坐冷氣房啦, 冷氣細 D 都瓜瓜叫, BBQ?  NO WAY
今餐講明慢慢嘆兼食餐勁既, 先來豆腐魚頭湯, 好清甜. (晚餐 RMB375)
雞又點少得呢, 今晚食銅盤雞.
剁椒福壽魚, 滑一滑, 個汁辛辣惹味.
E 個造型幾趣至, 大家估吓係 MUD?
椒鹽猪肚, 鹹香, 無異味.
鹹魚蒸花腩…花腩唔夠入味, 不過我鐘意食.
食飽飯返房抖一陣, 出去吹吹河風,
吹吹水兼喂吓蚊咁囉.

                                  

沒有留言:

張貼留言