2010年11月26日 星期五

清境遊蕩篇@台灣

11月26日 (DAY 3下午)
清境 - 青青草原 & 小瑞士 (住: 清境雲頂渡假山莊)
勁大雪梨, 爽甜.
蜜蘋果反而有 d 失望,
同普通富士蘋果分別不大.
魚翅瓜 + 高麗菜
高麗菜食落有 d 似我地平時食既椰菜,
不過就爽甜 d.
12生肖陣
猪一隻
小瑞士花園出口處有間紙餐廳,
諗住入去飲杯野, 都幾貴, 算把啦.
卡通紙燈罩
x'mas tree
卡通椅子好夠力, 坐 2 個人都無問題.

逛完在附近搵食, 喔!!! 原來這裡便是網上成日話在清境交通最方便的國民賓館, 原本我地都想訂, 不過佢地好煩, 要入住前 3 天才可預定, 結果搵左另一間, 我地見到佢個祖國賓館 LOOK, 心諗……好彩訂唔到, 無特式仲要貴過我地住個間.
內內外外實在太娘喇
國民賓館附近無咩啱食,
都係行番上旅客中心附近找食,
國民賓館,行上o黎大約 10分鐘,
我地間旅店距離這裡約10分鐘, 清境好少公車,
的士都唔多部, 出出入入要靠自己對腳o架.
附近有多間大排檔式食店,
E 間己經係較雅裝一間 (晚餐 : NTD500)
當歸葉炒蛋, 無乜當歸味的.
整體幾好食, 炒飯唔油.
黃金菇, 膽固醇萬歲.
食飽返旅店休息, 台灣晨咁早就天黑, 少左好多時間, 清境又無夜生活, 基本上 6.30 pm 都會返酒店.
                                                                  CONT'D

沒有留言:

張貼留言