2010年11月25日 星期四

18℃朱古力+宏基蜜蜂農場+地母廟@台灣

11月25 (day 2 下午)
盧山溫泉 >> 埔里 (埔里酒廠, 18℃朱古力, 埔里宏基蜜蜂生態觀光農場, 地母廟 & 紙教堂) >> 清境  (住: 清境雲頂渡假山莊)
想睇多 d 埔里景點請入 : http://www.puli.gov.tw/districtguide.htm

的士司機好 NICE, 車程期間不斷講吓鋪里 D 野比我地聽, eg 收入, 樓房, 民生變化……… 去鋪里有需要, CALL 他吧, 收費算公道.
司機 : 馮德明
TEL : 0917-179231
免費 BLACK COFFEE 無限量供應
雪糕 (TWD120/3色), 黑芝麻最好食.
食住雪糕行去蜂場途中
入蜂道行左一個圈, 嘩!!!
好多蜜蜂係我地身邊翁翁翁, 嚇鬼屎.
宏基蜜蜂場其實可以 SKIP,
留左陣, 行去地母廟.
洛神花, 美顏補血.
行經蔗田又玩一餐
地母廟
從地母廟高處向下望, 原來地母廟 area都幾大.
要搭最後一班車去清境, 行到差唔多, 返去埔里酒廠攞大行李前, 去隔離既香腸文食條台灣至正烤香腸.
香腸用黑橋牌, 靚女烤得好香, 食完這裡的, 再同埔里酒廠及其他食店比較, 其他地方可以不食囉.
上車前, 嘆番杯雪梨茶先, 太甜, 飲左一半.
淡季去旅行真好, 不用預先購票, 一定有位坐,
埔里去清境 (TWD116/約1小時).
上到清境, 雖然5.00pm, 不過天己黑齊, 決定食埋個 dinner 先 call 旅店出o黎接我地, 見依間人多食, 就 e 間, 我地好隨和o架, 通常都係豉油+蛋. (TWD600)
竹筒飯 ma ma de.
好味
呢個妹妹仔好有性格, 我地撩佢玩, 佢唔 SO 我地, 我地食野時, 佢又係我地檯氹氹轉撩我地傾計.
我地成個旅程最豪既旅店

清境雲頂渡假山莊 (TWD3400 / 4 人房)
ADD: 南投縣仁愛鄉大同村仁和路 182之 2
Tel : 049-2801299


大堂
一邊沖涼, 一邊可以望星星.
台灣 HOSTEL 好攪鬼, 永遠大床一張, 即雙人房=1大床, 4人房=2大床, 個人好唔鐘意, 一人一床好 D, 今次有 D 咳, 唔想同人同床, SO 多謝 2 位友人比我全程獨佔一床.
露台
在露台觀月 + 觀星 + 日出
                                             CONT'D

沒有留言:

張貼留言