2009年8月16日 星期日

大埔滘郊遊.泡山泉

行程 : 3小時 (2小時撥水大戰及泡山泉)

難度 : * (最難行五粒星)

交通 : 1. 專線小巴 28K 大埔墟-沙田(白鶴汀街)

            2. 九巴

                72A 長沙灣-太和

          72A 大圍鐵路站-大埔工業邨

          73A 愉翠苑-彩園

          74A 觀塘碼頭-太和

 

坐小巴或巴士都可以在大埔道松仔園巴士站下車,朝大埔方向步行約5分鐘便到 避車處, 即大埔滘自然護理區的入口 (在巴士站車路向下望到的小涼亭)

 

簡介:

要知多 D : http://www.afcd.gov.hk/tc_chi/country/cou_vis/cou_vis_cou/cou_vis_tpk/cou_vis_cou_tpk.html

從入口處直行, 很快便會到達第一個山泉(20分鐘)

第一站就係呢度

 

我的計劃原是不下水的, 只想放對腳落水, 等小魚幫我對腳去死皮. ! 點知俾呢班猩猩青蛙狂撥, 撥到連底底都濕埋, 唔落水都唔得, 人算不如天算, 好彩早有預備, 帶定衫褲更換.

 

撥水大戰開始 - 港女大戰野生動物.....即係啲青蛙同猩猩囉.

沿水源行上少少,會見到很多小溪流.

這裡除了玩水, 其實行山都會係一個唔錯選擇, 山路大部份都有樹蔭, 唔怕晒.

再行前約 20 分鐘, 便到達第二個山泉, 依個比第一個細, 但勝在有水力 massage 做, 我做左 2 分鐘, 已經頂唔順, 雖然好舒服, 但水的衝力好大兼且山水冰凍, 沖沖吓, 好凍呀.

都係讓位俾林一峰同孫燕姿談心吧.

 

玩後感 :

第一次係山度落水玩到咁癲, 山水好冰涼, 大熱天時, 一家大細行完山, 來泡個山泉, 玩玩水, 一定好溫馨, 不過我………溫馨無我份, 為左反擊 e 班野生動物, 撥到周身骨痛, 真陰功, 所以我地立志要報仇報仇報仇報仇報仇…………

沒有留言:

張貼留言