2015年8月9日 星期日

有個簡單易滿足的媽媽真幸福

媽媽近來身體弱左, 又成日咳, 見佢無咁, 今日為她煲個補氣補血湯, 等佢補吓身, 順番條氣.

補氣補血湯
材料 : 黨蓼、淮山、杞子、北芪、無花果、猪展

我用燜燒煱煲左3個鐘, 啖湯好清甜, 材料補得黎又唔太噪熱畢竟夏天飲清潤湯較好,   飲完阿媽話晚上好訓左 無咳, 我呢……飲左 EE 早左5日黎探我, 你都咪話中藥唔掂, 中國傳統智慧係好掂架, 不過唔識就唔好亂用中藥煲湯, 個個人體質唔同, 我平時比較八, 鐘意睇中藥保健書及資料, 所以知少少中藥屬性


今日仲準備左好多簡單食物比我家的為食媽, 慶幸我個為食媽好易滿足, 好易 PLEASE, 食個番薯佢都食得好芝味, 唔奄尖腥又悶.






沒有留言:

張貼留言