2015年8月8日 星期六

扒艇去叫雞

今日天氣呵呵呵



出發


又攪咩呢?


咪玩自拍囉, gopro 自拍一流, 色靚又夠 wide.






好大浪呀 >>>


唔信? 低炒明顯看到風急浪高.


食過番尋味今日lunch 又係鹽田仔燒雞.


星期六少人好多, 唔人似 Sunday 咁人山人海.





某人的生日雞


生日快樂


12人叫左2隻雞, 實在太好味了 (埋單 : $1100).


老板送的鹽田仔有機龍眼同大蕉,  龍眼細細粒, 無乜肉滯, 但好清甜, 食左好多.



哈蜜瓜&車尼子自帶的


呢班友仔生積…仲食得落茶果.


抖左半個鐘扒去美麗的西貢後灘浮潛同 HEA



呢個無人沙灘無得頂, 水色巧令, 又唔洗同大媽爭位.



今日水無上次咁清, 有點混濁.







o靚毛



我…浮潛完正努力摸蜆中


HEA的沙灘浴


朋友仔攪手 3.15PM 己叫走, 因逆風扒較花時間, 又點會諗到平時用20分鐘扒的位置, 今日用力扒扒扒…扒左個半鐘先過到鹽田仔教堂呢個範圍, 點知其中一個朋友仔係度上左岸, 唔知咩事, 唔敢走, 唯有扒去睇吓咩事, 原來佢太累, 扒不動了, 另一班唔認識既人又叫佢夾份 CALL 快艇, 我唔多識路扒番去, 自覺有能力扒都唔走 lu, 跟大隊, 好彩等等吓快艇之際…其中一個朋友仔話應該扒到, 有人帶路,  我實GO GO GO, 坐快艇返去…好無型姐, 反正朋友仔有快艇坐返去,可能其他人見我地閃得咁快, 又跟住我地扒走, 棄快艇.



快見家鄉…己經日落時份了 (6.00pm)


終於上到岸…累得要命, 充滿挑戰性的一天, 人的潛力是無限的, 只要相信自己就能跨越, 要係度比十個叻包租婆, 你好勁, 把爬不動的朋友仔也能拖上岸, 西非利.


沖埋涼……勁肚餓, 一於飲番杯 1664 BLANCE兼食餐勁先走, 返到屋企累得要命, 10:30上床大覺訓……己經好耐無咁早訓覺.



今天的收穫, 明天的 LUNCH, 好鮮甜.



沒有留言:

張貼留言