2015年7月18日 星期六

香港故事展館

「香港故事」常設展是博物館多年來辛勤努力蒐集、保存及研究工作的總展示。整個展覽佔地7,000平方米,共有8個展區,分佈於兩層展廳;通過逾4,000件展品、750塊文字說明、多個立體造景及多媒體劇場,配以聲和光的特殊效果,栩栩如生地介紹香港的自然生態、民間風俗及歷史發展。「香港故事」從四億年前的泥盆紀開始,以1997年香港回歸作結,內容務求雅俗共賞,趣味與教育並重。我們殷切期望本展覽能引發大家對香港歷史文化的興趣和反思,誠意邀請你們一起來穿梭這個跨越四億年的歷史文化之旅。

「香港故事」常設展是博物館多年來辛勤努力蒐集、保存及研究工作的總展示。整個展覽佔地7,000平方米,共有8個展區,分佈於兩層展廳;通過逾4,000件展品、750塊文字說明、多個立體造景及多媒體劇場,配以聲和光的特殊效果,栩栩如生地介紹香港的自然生態、民間風俗及歷史發展。「香港故事」從四億年前的泥盆紀開始,以1997年香港回歸作結,內容務求雅俗共賞,趣味與教育並重。我們殷切期望本展覽能引發大家對香港歷史文化的興趣和反思,誠意邀請你們一起來穿梭這個跨越四億年的歷史文化之旅。

想睇多 d 知多 d, click ;


你去過幾多間食? 原來我都食過好幾間




























香港艇戶……..一隻魚船可以擔起一頭家

















行上海運等 日落, oh…..今晚連紅霞也沒有, 影左陣夜景便 閃去 dinner. 








之前有朋友仔極力推介Pierside Bar & Restaurant的海鮮煱, 今晚黎開 TST 順便去食,  之前黎過食 FINE DINNER, 印象不錯.


麵包正


主角出場, 單睇表面 OK 的,   主角出場, 單睇表面 OK , 飲啖湯….同朋友仔對望….大家知出事, 湯同海鮮係無關係的, 湯一丁點海鮮鮮味都無, 仲非常怪味, 難以形容, 總之不討好啦, 第二碗我食到隻有屍體味的青口, 諗住算啦,  咁大煲一隻可以容忍, ..…..食左 3-4/5 又黎一隻, 好反胃, 味道唔得無得投訴, 因每人口味不同海鮮唔新鮮都算, 酒店高級食店海鮮屍都比客人食, 真係按受唔到囉, 即叫服務員告訴他們, 我話唔係投訴, 因為朋友係呢度長期客仔, 我之前都跟佢地黎食過, 只係想善意告訢你們海鮮煱真係好難食, 兼有海鮮屍體, 經廚師試味後得到的回覆….真係好想串番佢地, 不過又算啦, 唔好難為 D , 唔關佢事.



送左呢個甜品補數, 好味…..但都補唔番我今晚對食物的心靈創傷.


埋單前, 有個較高級人物了解事件後, 來交待聲, 事實係主廚早走了, 我們的海鮮煱係二廚煮的心諗….關乜事, 海鮮唔用新鮮貨邊個煮都死, 服務員仲聲稱海鮮全部用鮮貨, 傻傻地我地只信自己的口, 不是你的咀, 高級人物話我地應早出聲更換……心諗….食左3-4/5 先來換, 好有呃飲呃食 FEEL , 我地過唔到自己關口, 算把啦, 希望佢地以後出食物時留意吓啦

埋單 : around HK$450 (8折後)


沒有留言:

張貼留言