2015年3月15日 星期日

追海豚扒Stand up paddle boarding@ Bais Bay & White Sand Bar

2015315   Bais Bay 睇海豚 > White Sand BarStand up paddle boarding


今日也是出海



早點 – 糯米甜粿


係大海船遊搵左45分鐘也不見海豚影蹤, 還以為今次食白果, 幸好還遇到好多海豚, 一群群的.



反抖海豚係我地船頭游走表演





見到巧多……海豚


睇完海豚去White Sand Bar, 未上岸己想跳落水搶灘.


高清到呢


我地落去玩水, 廚師為我地準備 lunch.


第一次玩好難平衡, 扒幾吓就變落水狗,  又大浪喎, 唔易.


還是學好平衡先啦



海天一色


佢玩得勁好, 第一次玩可以當交通工具咁用, 扒去呢度扒去個度.




蕉雷沙律


呢盤 bbq


用黎訓晏覺又得





我地上左呢間海上渡假屋參觀, 佢地仲抵, 包船及海上屋一日 only PESO3,000




屋內設施簡陋



我地隻Stand up paddle boarding 好受呢班新朋友仔歡迎


玩完督督扒返去我地隻船, 唔到我唔佩服.


又要 SAY GOODBYE LU


White Sand Bar 360度睇


菲律賓人大排檔, 食物差唔多一樣.




今晚我地食呢間





大粒墨魚串, 以為好韌事實爽口, 幾好食.




轉場食埋甜品先返酒店


沒有留言:

張貼留言