2015年3月28日 星期六

完美的午餐@AMIGO




一間充滿熱誠的食店, 除食物外, 裝潢、餐具、服務均屬頂級, 讓我大開眼界,  多謝服務員Morris 的熱情款待及講了他在 AMIGO 打工40多年工作生涯的點點滴滴, 讓我們對AMIGO了解多了, 亦多謝他引見讓我們可以親身向 AMIGO老闆楊先生表達我們對他一絲不茍堅持的欣賞.





餐具也一絲不茍, 銀餐具幾十年前都要成皮野, 重本投資飲食文化跟現化即食投資人截然不同.



好一件銀器藝術品, MORRIS 比左新的牙籤盒比我地睇大眾左好多, 無舊的咁elegant.



餐具印有 LOGO 


4-COURSE SET LUNCH 包一杯餐酒



玫瑰花牛油


FRESH



人生最好飲的周打蜆湯……SO FAR, 嘻嘻最好總是在明天麻.


牛尾湯也不錯


MORRIS 為我地準備緊 MAIN COURSE



紅酒燴牛仔臉頰
朋友的 MAIN COURSE, 試左一件, 牛仔瞼好嫩滑.


煎羊扒
ORDER 的羊扒也很好味


薯菜分開上


食完甜品, 又要為我地上飲品, e 度所有服務員都穿"踢屎兔"禮服.




咖啡配Chocolate Ball, perfect match.


Chocolate Ball皮脆內層雪糕冰凍, 好正, 再配一口咖啡, 感覺好幸福呀 >>>>>


AMIGO老闆先生鬱太


食完飯, 客人走得7788,  問准 MORRIS 周圍去影、影、影.




木樑經人手一下一下雕修木紋



餐廳陳設實在太吸引我了






做一日上等人己令我樂上一個月







英式古堡 feel










樓下酒吧仲好 feel , 夜晚係樓上食完 dinner , 直落係度飲野吹水, 包你落上一整天.














手工精緻的銀燭座












地磚己用了40多年, 仲保養得好好.



木雕手感順滑





熟客有專用留台牌, 真有 face.





再一次多謝 MORRIS 的熱情招待, 十分敬佩你對工作的熱誠及親切態度, 同一個環境工作40多年己經好難得, 更難得係仲熱愛份工, 勁呀, 我要好好學習.


埋單 : HK$420 (4 COURSE-SET LUNCH)

想了解多點 AMIGO 歷史, 請入

結論 :
人生點都要去食一餐, 我出外食左幾十年野, 整體最滿意的一餐, 唔係話食物好食到飛, 而係從服務、 餐具、雅致裝飾等…… 總給我一種上等人的感覺,  覺得自己有氣質了.





向花展進發


2 則留言: