2014年12月21日 星期日

東澳古道

今日又跟同學仔行山消脂……跟住去增脂










出發前掃街填肚,  阿伯炭燒蛋旦仔永遠排長龍今次又無得食.


沙翁即做, 好食.






Baby >>>


點唧? 搵我咩事?







呢條線沿海行, 風景優美又易行, 啱初行者.









港珠大橋施工中






買左梳大蕉, HK$8/8, 村民自家種, 好甜, 不過到我隻野咁.






機場














行左 5 小時行到黎東涌食燒鵝, 沿途無人影相個個急急腳行我影完就追番佢地, 結果5.00PM便行到黎東涌, 由於太早東昇樓水都未煲滾...正準備開市中.


佢地坐係度等食, 我就行出碼頭影日落, 今天日落麻麻.






我呢位同學仔真係超愛燒鵝, 八條友叫左一隻





埋單 : HK$1,040 抵食又好食, 東涌行山不二之選, 好耐無去天廚同華都 LU, 下次幫趁吓佢地先.


沒有留言:

張貼留言