2013年9月20日 星期五

偶遇飛蝦@鳳園

奇怪有小巴直入鳳園, 以往來要係鳳園路行20分鐘入來, 來到才發現沒來一年的鳳園, 附近的地盤己高樓林立.


過往幾年都有來, 以前一入鳳園閘口己經有好多蝴蝶在飛舞,  
今次則靜英英, 好難先搵到隻蝴蝶睇吓.


今次我地最大收穫係見到4隻傳說中的"飛蝦" (學名:長喙飛蛾)
 


成隻蝦樣, 既細隻又飛得勁快, 無時停, 對住佢係咁影
 

如果唔係朋友 whatapps 過呢張網上相片比我地睇,  
我地都唔知有佢既存在, 咁細隻又灰灰黑黑 
仲以為有隻大"烏英"飛過添,  
網上呢位仁兄真勁, 影到靘成咁.



怪獸樣
 


突然超人突擊跳左上我條褲到, 仲好意思眼金金望住我.





吸樹汁中
 

華麗衣裳












枯竹? 生物黎架..會動的 











爤成咁唔知它痛不痛架呢?


豆娘
 


有福同享齊齊吸
 

藍底色



呢隻我都好鐘意
 

金色


我地話要扮係京都行緊影緊, 好舒服.
 


沒有留言:

張貼留言