2013年9月19日 星期四

薄扶林中秋舞火龍

回家慶中秋後便趕住過大海……8.00pm到達薄扶林村

擁有逾百年歷史的薄扶林舞火龍今年將首度八龍齊出,七條身長約30呎的小龍及一條80呎的大龍,將在919日中秋節當晚亮相香港仔及薄扶林村。禾草紮成、插滿線香的12節大龍將率先在薄扶林道舞動,兩條5節小龍則將在薄扶林村內穿梭,拜祭伯公塔及李靈仙姐塔,為村民祈福。另五條小火龍會先在香港仔巡遊一圈,然後與手製燈籠隊一起巡迴香港仔海濱公園。八條火龍最終將於華富邨匯合,以“七星伴月”之勢向瀑布灣進發,完成“龍歸滄海”入海儀式。舞火龍是香港中秋節的傳統習俗,據說是源於驅除疫症而產生的。這個習俗一直沿襲至今,更在前年獲列為第三批國家級非物質文化遺產。




2條名目叫"小龍女"及"小龍仔" 




工作人員正為火龍插香, 你亦可問工作人員攞黎幫手插.
 



電筒龍眼
 

有幾條龍穿梭薄扶林打鑼打豉好熱鬧


大叔好 pro
 


茶實勁煙玩左陣我己經標晒眼水, 頂唔順


想走之際有一條舞緊返黎, 睇埋先.
 


行入村比眼睛抖抖, 順便攞個生果食.
 

等到 9點幾先封路
 


10.00 開始舞動
 



原來現場睇係咁正, 真係好好玩.
 








雖然好玩實在太多人同太累了, 工作人員話睇埋"七星伴月"及"龍歸滄海"入海儀式最快要12.xx, 仲要跟住條龍游多2個幾鐘
oh 還是早點回家休息好了.
 

精彩舞火龍 MOIVE

沒有留言:

張貼留言