2013年2月5日 星期二

美景美食美酒@塔斯曼尼亞 [六]

25下午  Longford –Rosevears Vineyard
Rosevears Vineyard




呢間酒莊比較 commercial, 服務員多 nice.






酒莊後花園








青葡萄較多


我地今晚入住 e 個農莊


Brickendon Historic Farm & Cottages
WEB : http://www.brickendon.com.au/
住後惑 : 陳奕訊拍現代陳世美時都係住呢度, 農場面積很大.




住在我地屋下雞竇的雞家庭


行出後門, 一望無際.






通山都係羊羊






洗衣房






我有92寸長腿羨慕嗎?


長註在我地 house 的為食Cold , 勁有性格.


咁多位大廚忙於晚餐


開酒 in 開餐, 指定動作.


cheers


好味 juicy令人回味的羊排




睇星星係飯後指定動作, 這裡無光污染, 很寧靜,
訓係度睇星星, 吹吓水, 一樂也, 密集的閃閃發光,
我還在這裡睇到人生的第一顆流星.


食埋生果訓覺

沒有留言:

張貼留言