2013年2月13日 星期三

美景美食美酒@墨爾本[一]

213
Hobart –Melbourne - Glenferrie - Victoria Night Market



中午飛墨爾本


嘆左咁多日, 墨爾本做回 budget 旅人 lu.
City centre budget hotel
住後惑 :
好攪笑, 我地愛屎這間 budget hostel ,
除左乾淨外, 最主要係我地終於可以 carefree 咁沖涼同去廁所,
house 雖好住, 不過咁大間屋都係得一個廁所,
六條女用……沖涼 ng ng 好有壓力架.

放好行李, 出外走走兼陪某人去一小鎮買袋.






澳洲人好鍾意這玩意...塗鴉



















墨爾本火車站






運作同香港地鐵差唔多








我地就係黎 E 樹買袋






E 個袋也...本人未聽過, but 友人買左好多個.


以為先進澳洲, 原來 wifi 好落後,
間間 hostel 上網慢到接受唔到,
e coffee shop 快到呢
我地係度嘆住咖啡盡情上左 3 個鐘,
上到夠皮為止.







買完泡完 coffee shop, 返墨爾本火車站.

坐吓免費 city train






QUEEN VICTORIA MARKET






內有 FOOD COURT, LIVE BAND 同林林種種的小賣店,
聽朋友講這裡的香薰油濃度好高, 仲幾平吓,
細樽十元八塊澳幣.




















真係睇佢唔出, 杯特飲飲完會 wing wing wing ,
行唔到直線 (AUD8/). 


新鮮無花果




行完食完……我都唔知身在何處,
BUT…竟然有朋友仔識得行番 HOSTEL, OH…方向感真勁.

沒有留言:

張貼留言