2012年4月11日 星期三

復活沙巴 hea hea hea [九]

411 Kota Kinabalu –美人魚島




早餐諗住黎食魚麵, oh…無魚麵,

叫左E D, 一般咋, 唔覺得出色.


食完早餐, 乒分2 1天遊,
D 去神山公園 (MYR190),
我同另外 2個去美人島浮潛 (MYR250),
專車來 hostel 接我地.


1.5 hours 車程到達馬頭


對住個神山等船出美人魚島,

足足等左 1.5小時, 浪費大好光陰.


神山……遠望都好靚吓, 挑戰神山就留番比 D 後生喇.


美人魚島


又話美人魚島好靘, 個人得CORON 某任一個島都可以比美.


擺明比司機昆左, 又話美人魚島好靚好靚....
攪到我地轉軑, 唔見左MYR250, 返到酒店,
有個男仔剛去完今日我地原本想自己坐船去個 2 個島,
佢話勁多魚.......唉!! 講番美人魚,
一落水……己知不妙, 珊瑚礁屎 ED,
毫無色彩同光彩, 水又混濁非常, 比海下還差很多呢.


五指化骨石


NG NG ING ~~~


UNCH 自肋餐


食物沒其望過也


第二次落水……


見到至靚都係得 E 2 條小醜魚


可怕的水蛇每次見到佢都變快閃黨


4.00PM 折返碼頭, 又遇著逛風暴雨,
再一次拋到阿媽都唔認得.


5.30PM 返回 HOSTEL, LUNCH 無啖好食,
沖完涼嗱嗱聲去新記食碗肉骨茶先,
1碗淨肉骨茶 MYR7, 早知叫一窩啦, 太睇少自己 ^^


晚上約左司機去佢屋企食飯


個廚房好似我成間屋企咁大, 真好.


佢老婆準備左好多餸 有咖哩雞, 煎羊扒,
 
中國齋都識煮, ,

可惜去神山2位朋友由於山泥傾瀉要兜路,
9.00PM
先會返到 HOSTEL, 整定佢地無食神啦,
不過司機叔叔都好體貼,
知道我位朋友係羊魔王, 打包左 2 件比佢地嘆.
.
                                    CONT'D

沒有留言:

張貼留言