2012年4月10日 星期二

復活沙巴 hea hea hea [七]

410 Kota Kinabalu – 街市

 TODAY BREAKFAST拉茶+坱多+喇沙

椰汁糯米畟早餐未落格, 真係食唔落.



KK 市無咩好行, 食完早餐走左去街市視察民情

做沙巴既雞泡魚真係"窩可",
一係比人吊住黎玩, 一係比人吃.


魔鬼魚 RMB2/


沙魚 BB


好新鮮的大墨魚




我地買完虎蝦轉個頭就攞隻龍蝦出黎,
不過唔平, 計過E隻要HK$5XX.
買完攞上街市熟食檔搵左一個華人廚子加工,
叫佢報加工費, 佢屎話收好平好平,
唔肯講收幾多, 朋友話 OK 如果係我,
我不會給他加工, 費事食完先黎拗,
食左都唔生肉, 最怕, 你話幾多,
我願意付就付, 唔願意就過主,
我比較喜歡你情我願的交易方式
好彩廚子都係老實人, 收左我地加工費 MYR45
剛食完早餐仲好飽,  12.00PM 先來吃,
仲有個零鐘時間, 唔去得遠,
係附近海味, 零食及手信街逛逛.



海味好貴, 蝦米都要 HK$100/


E 唔甜唔酸…MA MA DE 好食




E 個椰穀琴好想買好彩忍得住手, 左定.
椰青唔夠老, 唔甜的 MYR2.5/



唔係陣間食海鮮,
一定整碗喇沙同整條燒大眼雞嘆吓.


12.00PM 準時開餐 (食材連加工 MYR150)


薑蔥炒蟹 - 蟹買時己瓜左柴,
無生猛的, 好彩肉質過得去, 唔梅.


椒鹽虎蝦巧大隻

仲有蝦糕

甜酸魔鬼魚 - 諗住會好腥, OK , 魚肉仲好滑添.


花甲


清場


KK E 幾日都好熱, 咳屎都要食支雪條降降溫.
                                           CONT'D

沒有留言:

張貼留言