2011年5月1日 星期日

正抖脆皮猪手@King Ludwig Beerhall

地址 : 赤柱赤柱廣場美利樓號202

訂坐電話 : 2899 0122

埋單 : HK$682

其實閒遊赤柱係配角, E 餐先係主角 ^^

E 度既脆皮猪手聞名己久, 今天的起心肝去食.

好似入左德國食店咁

我地被安排坐出面海景戶外檯,

坐落又唔太熱噃.

今日天氣都幾熱, 坐低先O黎一杯冰凍招牌King

Ludwig Beer, 酒味唔太濃, 夠凍,

飲後有"謝"一聲的感覺, .

什錦麵包配肝醬及芝士香草醬

呢度 D 麵包都出名好食, 又真係幾 OK ,

 個人鐘意配肝醬, 不過價錢幾貴吓.

德國香腸拼盤

我地心儀既香腸賣晒, ORDER E 個拼盤,

唔算大堆頭, 整體都幾好食, 少食多知味,

食多會肥膩.

主角出場 >>> 脆皮猪手 

 我地要求先讓我地拍照, 才幫幫我地肢解它.

聞到香噴噴, 睇見都想食, 果真皮脆肉嫩, 猪皮脆卜卜得O黎又無乜肥糕, D 都唔膩, 猪手肉又香又滑, 超驚喜之作, 推介.

白汁忌廉烟肉意粉

.., 簡簡單單, 好食.

E 度某 D 服務員都幾無禮貌, 講野"掘掘地", 有朋友反擊左佢 2 , 結果….得來一 SET 免費甜品, 賣相好吸引, 好唔好食另一件事, 我選左件芝士餅, 雖然芝士味唔重, 還可以, 果然對免費野要求係低 D.

食完想點 : 想去再食囉

我地 ORDER 既食物好唔錯, 特別係隻猪手, 超水準之作, 不過呢…… 服務態度有待改善咁囉.

沒有留言:

張貼留言