2011年5月6日 星期五

埃及菜@ HABIBI

地址 : 中環蘭桂坊15-16號協興大廈1

訂坐電話 : 2544 6198

消費 : HK$98/ set (團購 $88+10%)

今次第一次食團購, 有被岐視的心理準備, 點知又無發生喎, 亦唔覺食物將貨就價, 我想沒有 promotion 方法讓客人親身以優惠價試食更好吧.

食店位於 LKF 地段

入口己覺特別

裝修有埃及味道

餐廳內氣氛浪漫, 座位好舒服.

餐湯

埃及版雜菜湯, 香草味強勁,

個人可以接受, 仲有鹹左 DD.

 

前菜-沙律

酸酸甜甜開胃前菜

 

前菜-埃及特式肉丸

即香草碎肉丸

 

前菜-埃及烤餅

好食, 同印度烤餅差唔多

 

前菜 雜菜伴乳酪

點形容好呢, 同沙律差唔多囉.

?? 好似係肉丸

 

Lamb Kofta (羊肉)

兩件香草烤羊肉, 伴雜菜及金飯上, 份量唔大, 夠我地 4 個人分, 羊肉羶味唔重, 烤得算 JICCY, 唔似柴皮咁乾硬, 黃飯食落香口應該又係香草的神奇功能吧.

 

香草烤雞

烤雞扒, 伴雜菜及金飯上,

味道同 LAMB KOFTA 9成似,

飯菜直情一式一樣.

 

香草牛肉串

真係食唔出味道同上面2 款有咩分別 -.-""

 

食到途中, 加插埃及舞蹈表演,

獨樂不如與眾同樂,

我地都有打鼓同"茶茶"助興一番.

埃及妖后係咁色誘我地

埃及咖啡

濃得來帶點苦澀, 幸好 HAPPY FRIDAY 有排都未訓住, 不然眼光光 ING~~

 

甜品

對住 HONEY ……會甜到令人……暴斃的, 好彩我今晚同朋友O黎食, 唔洗屎.

食完想點 : 正價唔唔會再去食囉

中東味道唔太啱港人口味, 不過佢地既裝潢同表演值得一去 if 團購價的話, 如果正價動不動都要$300 落樓, 有點不值囉, 後來先知原來個樹埃及水煙食o.

沒有留言:

張貼留言