2011年3月6日 星期日

懷舊之夜@得龍大飯店

地址 : 新蒲崗康強街25-29號地下

訂坐電話 : 2320 7020

埋單 : HK$1840

乜鬼都話"米猪蓮", E間都係"米猪蓮",

食店又唔覺間間好食同啱胃口囉.

 

 

 

 

 

前菜

二十蚊碟, 好彩認真 check , 收多左 double, 前菜收我地 $160, 胃口可真大, 收少 4 碟都要 $80, 好貴的前菜, 夠我係其他小店食多 2 碟餸.

 

 

金錢雞 (每人半件)

 

 

叉燒+()+肥肉一大件, 好膩吓, 肥肉只係敢食半件, 同蓮香樓及蓮香居比較, 個人較鐘意蓮香居, 最少件肝厚而不膩, 甘香.

 

 

鴨腳包 (1 4)

 

 

第一次食, 比起金錢雞無咁肥膩, 食落口...既唔甘又唔香, 味道唔太特出, 唔知 e 碟菜賣點係乜呢?? 聽說包住食材的是鵝腸, 相信賣的應該是手藝吧.

 

 

 

 

蝦子柚皮

最差勁的一碟, ()得一 d 都唔入味, 味道怪怪的, 食完口寡寡, d 作悶……阿媽炆得好食過佢地百倍, 我諗我只係用蠔油去扣都會好食過佢, 把鬼.

 

 

 

 

叉燒拼燒鵝

E 個雙併最搵笨, $198, 貴成咁, 單叫好過,

又唔覺得好值 e 個價, 同美心燒味差唔多.

 

 

 

 

古法太爺雞 (半隻)

淡淡味道, 雞有雞味 ^^

 

 

 

 

粉絲煲

 

 

原籠蝦糯米飯

我都係傳統d , 鐘意食蟹糯米飯,

蝦香鮮同蟹香完全無得比.

 

 

 

 

山楂咕嚕肉

完全食唔出山楂, 當一般咕嚕肉食好了,

味道還是不錯, 咕嚕肉有點乾, 皮卻好脆口

 

 

啫啫芥蘭

"謝"住上菜, 唔香有鬼, 好食, 講起啫啫

d 掛住馬會既啫啫生菜煲, 好耐無食,

要搵吓 d 舊同學開飯先.

 

 

原籠羔蟹糯米飯

 

 

糯米飯唔夠蒜香, 過濕, 不過蟹的鮮香搭夠, 雖然得一隻大蟹, 糕卻很多, 肉都唔少, 每人都食到少少蟹.

 

 

西米布甸

阿姐真醒目, 上檯第一件事唔無幫我地分布甸,

而係問我地係唔係要影相先.

 

 

布甸從來不是我杯茶, e 度唔算好甜,

食得落所分配的, ok .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

桂花糕

送的, 不能要求什麼, 有淡淡桂花香便是了.

 

 

 

 

 

回味指數  :  7 (10 滿分)

試一次夠了, 除非有朋友好想去試……

沒有留言:

張貼留言