2011年3月25日 星期五

老川菜館@詠藜園

地址 : 黃大仙鳳德道15-17號地下

訂坐電話 : 2726 3818

埋單 : HK$427

香港老字號, 老過我.

手拍青瓜

擔擔麵

麻醬湯太漿口, 個人鐘意清湯麵多 D ,

 無咁漿張口, 湯混左花生碎, 肉碎,

炸菜碎…… MATCH.

酸辣湯

好鬼鐘意 E 度個酸辣湯, 夠酸辣,

材料又豐富, 豆腐滑滑……

紅油炒手

睇樣一定唔知係紅油炒手囉,

似醬油雲吞多 D, 味道都唔似一般坊間食

的紅油炒手, 怪怪的.

小籠飽

皮雖然厚左d, 肉湯卻很鮮味,

食得出唔係冰鮮肉.

鎮江肴肉

口感煙韌, 帶點鹹香.

皮蛋豆腐

豆腐應該係百記吧, 皮蛋又唔係糖心, 一般.

雲吞雞

我地叫半隻醉雞, ……伙記落錯單, 搬左 E 煱野比我地……好失望醉雞係我叫o架>!< 不過朋友們話算啦… E 煱野 ok , 雞湯幾好飲, 有雞及菜清甜, 唔係一味屎鹹的味精湯.

口水雞

唔食得辣既人, 會覺得幾激,

好辣既幾過癮.

太后豌豆王

N年前你北京北海公園食仿膳時食過,

一試難忘, 這裡的很不錯,

咁梗係無得同北海的比o架喇,

淡淡的豌豆清香,

滑得O黎又唔過甜, I LIKE IT.

回味指數  :  8.5 (10 滿分)

至今仍然覺得, 詠藜園係我係香港食過 average 最好的平..正四川菜館, 價錢大眾化.

沒有留言:

張貼留言