2009年9月15日 星期二

川菜@名川薈

地址 : 尖沙咀山林道4號恒貿商業中心1

訂座電話 : 2302 0220

交通 : MTR 佐敦出口, 沿彌敦道向尖沙咀方向  行, M記附近橫街.

消費 : $106 /

 

街坊格局

香辣鴨舌 - 鴨舌味道不錯, 但辣度好輕, 感覺偏微甜.

口水雞 - 麻辣醬料夠多且麻, 還有炒香了的花生陪襯, 雞肉都算滑, 不過唔太入味.

 

酸辣粉 名不符實, 食不出酸味,麻辣味亦俾鹹味完全遮蓋, 鹹到死, 食左好少己 un able, 湯鹹到根本無可能飲得落口.

天香骨 小菜做得俾川菜好食, 咁死得, 打正川菜旗號, 川菜卻完全唔掂, 講番天香骨, 甜酸汁做得不錯,肥肉太多, 瘦點會好食d, 不會食得滿口都係油.

啫啫通菜 好油! 好油! 好油! 好油! 好油! 味道 ok .

炒飯 叫得炒飯都預左油, 好彩沒想像中油膩, 飯...乾身有咬口, 係呢度算係好食.

煮桂花魚 睇個樣好似好辣, 因為有好多辣椒, 但食入口其實唔太辣, 另一"鹹死之作".

魚塊都幾多幾滑幾新鮮

裡面還有生菜, 豆芽, 青瓜配菜等, 又係好鹹, 食左少許己食不下去…… 浪費食物.

! 睇吓 d , 可想像 d 菜有幾油, 油都唔緊要, o個吓唔得.

 

餐單 :

香辣鴨舌

口水雞

酸辣粉 x 2

天香骨

啫啫通菜

福建炒飯

水煮桂花魚

-------------

HK$530

=============

食後感 : 2年內都唔會再去.

沒有留言:

張貼留言