2015年9月19日 星期六

開心比魚圍 @ 香港後花園 [上]

年度 CAMPING  又來了, 今年驚喜萬分, 多謝魚魚集體出黎同我賀壽, 亦十分多謝朋友仔攪手今次的安排, 大家以為今年無得去都不知幾咁失落, 幸好還有水源, 還來了一次咁美妙的香港比魚圍體驗, HK 玩左咁耐水未試過見水咁清同咁多魚魚, SO HAPPY.



今次住呢度, 比較隔涉, 但無新昌個邊咁多閒離人等.



屋內簡陋非常, 要訓凡布床.


私人空間又多, 門面的空地可以 BBQ, 晒衫, 坐底吹吹水.


勁多一天團, 攪到水面多左好多垃圾, 唔該大家高台貴手, 保護環境, 帶番自己的垃圾走.


我地地頭



  食吓、浮吓、訓吓人生可以如此 HEA, 夫復何求比我識到呢班同樣愛玩水又夾到的朋友仔真幸運.


今日水巧清


食完野抖左陣落水 lu















一群小水母



!! 不得了, 開心比魚圍, 幾隊魚群係身邊氹氹較, high.









下午係呢邊落水, 反而無乜珊瑚及魚魚.












今日浮左 4粒鐘, 好滿足.











小插曲朋友仔的留言……我無高炒去睇, 以為d (o)係我地地頭玩石仔添, 浪費左佢地心機, 我又無得食 >!<


日落時份梗係去拍番幾張相先















多謝 QUEENIE 山長水又遠的美味蛋糕, 好好味, thank you so much. 


今晚無星星影添


沒有留言:

張貼留言