2014年9月20日 星期六

乘風破浪@海下

個人不太 LIKE 扒艇, 因為扒一日實在大累了, 亦驚扒唔掂, 唔上唔落係海中心唔知點算, 今天咁啱有人比了 $$ 來不了, SO 戰戰兢兢做一天替身咁啦.





出發


唔知係唔係鳳凰餘波, 今日好大浪呀...拋上拋落離心力都幾大, 幾驚反呀..好彩..touch wood, .



玩開的友人早己上了灘…CK 就黎上岸喇努力加油.



順便掘埋蜆


今天的白雲特別得像水彩畫, 鬆鬆化化的. (相片友人A提供)


收穫不錯


我的橙艇


抖夠又要出發扒去對面另一個灘開餐


今日超大浪, 拋上拋落, 心都離埋… BUT破浪好過癮, 暈船浪者必嘔無疑, 好彩我無.


終於扒到另一個灘登岸, 同風浪博鬥了個多小時, 累屎了.


勁肚餓 


每人帶了一個辛辣麵大會另加一罐午餐肉平時一個即食麵好夠, BUT…今日運動量太大食完好似無乜野落過肚咁 ~!~


好彩有多幾粒鮮甜靚蜆頂頂, 濃濃海水味, 極之鮮甜.


食完都唔覺飽, 唔洗抖, 可以即落水浮潛.



D 沙洞便是這些魚魚的遊樂場





勁多勁大9海蔘


玩完一輪又要扒番去海岸公園那邊玩浮潛, 回程順風, 扒得舒服, 亦扒得快.


今日天氣真係好靚, 又高清.


謝謝友人幫我拍的乘風破浪型女照片, I LIKE IT.




海下保護區內放好隻艇即落水


巧多魚魚




呢條綠魔好靚, 仲有條更靚的綠色珊瑚魚, 可惜影唔到.




仲有好多坭猛仔




總結 : 朋友話佢地扒左九十幾次, 今次係最大浪及最艱辛的一次, 佢地話我今次都扒得掂, 無地方難到我喎, ?? 咁出年夏天又多個水上活動玩了, yeap  ^0^


沒有留言:

張貼留言