2014年6月23日 星期一

嘩! 嘩! 嘩! @北京老家

尖咀分店, 2, 2 walk-in, 3 for 訂檯, 裝修各有特式, 老北京裝潢, 白瓷杯, 藍彩碟, 雕花屏風, 老油燈, 壁畫, 古董鐘, 最激係3樓的包廂有埋洞房花竹大床, 好過癮的擺設.


未黎過, 唔知有 2 , 先去 2 , 比擺設吸引住, 服務員話我地要上 3 , 我話 e 度好靚, 我想昅昅先, 忍唔住用手機影呀


Lift






3





!!! I like it, 我呢個老人家最 like 老北京, 老四川, 老中國, 老香港, ……



雍正、康熙、乾隆等金錢地磚, 巧靚.



青花魚缸放入檯裡, 金魚游呀游, 充滿生氣.



去個廁所先, 一格女廁, 估唔到連廁所都咁老北京.




白瓷杯/水壺, 藍彩碟.


北京填鴨
半隻要差唔多 $200, 頗貴, 半隻亦頗細碟, 餅皮略厚, 配醬惹味.


宫爆雞丁
香濃


花雕醉雞
花雕入味, 雞滑, 好耐無食過好味的醉雞.


賽傍蟹


炒飯
一碟炒飯得一碗, 九菜!


老家柚子魚
桂花配柚子, 廚師自家創, 柚子汁酸度夠, 配炸脆了的桂花魚, 出奇地夾, 連平時不吃魚頭的我連無人食的魚頭都食埋.


食完飯吹吓水……走剩我地個檯, 機會難, 入包房八吓.




真係好古式古香呀





埋單:$999
近期食過最 like 的食店, 裝修加晒分, 食味比鹿嗚春, 佐敦北京樓更 like, 不過碟頭細, 價錢貴, 試過就算

沒有留言:

張貼留言