2013年12月14日 星期六

三枝蒲公英@中環

友人未行夠, 想去 IFC 同皇后睇燈飾.
 


今年周圍 D 燈飾都好求其,  IFC 都唔例外 -!-""
 

草人



原來中環大會堂有間西餐廳唔錯, 唔係朋友帶我黎, 真係唔知有間咁既野.



朋友件西冷 OK, 我個件牛柳有少少 OVERCOOK, 嚡左.


今年「香港繽紛冬日節」的重點項目是設於中環皇后像廣場的「聖誕夢飛翔」。展出的是由美國藝術家Robert James Buchholz設計,名為「WISH」的3棵巨型蒲公英。這3棵蒲公英約有5層樓高,為營造通透明亮的效果,花蕾的部份更用上玻璃及馬賽克點綴,花球內的種子更由3萬多顆LED燈組成,更閃耀動人。花枝旁邊散落18顆巨型種子,配以每15分鐘一次的幻彩燈光及主題音樂「All I Want For Christmas Is You」,現代感的設計同樣能營造聖誕氣紛。








hk bank 今年燈飾都好環保



Make a wish here


入小屋同聖誕老人影相



我問 : 點解聖誕老人件衫唔係紅色?
佢話 : 要用AE VISA 藍色做主色
心諗 : 洗唔洗咁 HARD SALE, 攪到聖誕老人不論不類.
 

沒有留言:

張貼留言