2012年2月16日 星期四

羨猫屎之名

2 年已經好想試正宗猫屎咖啡, 不過實在太貴,

坊間飲的又唔知真定假, $2XX一小杯,

飲左次貨唔抵 MA, 見有團購出, 即買,

有晒証書的 COFFEE PROVIDER 我諗堅掛.







土瓜灣工廠區, 內裡由咖啡烘焙, , 煮的各樣設備都有.









未經烘焙咖啡豆()及經烘焙咖啡豆()



E 舊就係猫屎咖啡真身







猫屎豆



多謝父



專家教我地先用一杯冰水沖沖口, 聞一聞,

飲一小口, 嗒真 D 然後先飲, 跟住再飲一口冰水.



再送多杯其他 COFFEE 給我地品嚐



老實講, 你話 E 小杯猫屎咖啡 (成本價:HK$100) 值唔值,

我覺得試一杯, 好值, 因為猫屎咖啡炒得只會越來越貴,

你話 LIKE LIKE…??

又唔係咁 LIKE, TOO STRONG FOR ME,

因我鐘意香而滑又唔太酸同苦的 COFFEE.

沒有留言:

張貼留言