2011年9月28日 星期三

笑聲救地球@ applegreen

陳設簡單





凱撒沙律


好大砵, 食極唔完, 撈得好清新, 好味.





雜腸拼盤


燒原隻蒜頭伴碟咁攪野? 食左少少….無晒蒜味, 好淋, 至於肉腸, 有香草同辣腸, 我都係鐘意食德國大腸.





特式焗薯皮


So colorful , 配料多多….焗得好香, 新鮮蕃茄粒減油膩感, 不過呢…..半件好夠.






意粉一號


唔記得左個名, 味道就記得好清楚, 汁清簡但香濃, 意粉煙韌但又唔硬喎, 看似無料到…..但其實只食意粉己滿足非常.



菠蘿燒牛扒


牛肉原味燒咁滯, 無咩香料, so 有牛肉味, 兼有少許肉汁, 唔錯.






E 意粉二號無頭先那個正, 整體而言, 佢地既意粉都出色, 唔食其他野, 黎食碟意粉都值得黎.





焗蘋果酥


好似滯銷食唔晒.





唔通大家都在等食這個美國芝士蛋糕? 好香濃美味的美國芝士蛋糕…..like 到暈.






食完想點 :


引用一位友人話….e 間野幾有 heart, 食物以簡單調味為主, 但又很美味, 唔通….e d 就係坊間所謂既…….簡單就是美………less is more.

 

地址 : 尖沙咀加拿芬道20號加拿芬廣場4


訂坐電話 : 2312 2488


埋單 : HK$110 (忘了)

沒有留言:

張貼留言