2010年5月23日 星期日

生還者@武功山 [三]

5月23日
今天坐車日, 到達宜春準備坐火車去株洲, 再轉火車去株洲西, 再由株洲西轉和諧號去廣州南, 齋講都轉到頭暈
, 更頭痕的是宜春的第一轉火車, 因瀑雨山泥傾瀉而 delay 又 delay, 最後決定不再等, 用更轉接的方法去株洲西.


坐公車去萍鄉途中的鄉郊景色, 今日坐車日又鬼死咁好天, 真吹賬
, 不過沒有這樣惡劣的天氣,
就沒有那樣深刻的體驗, 世事好公平,
有得有失咁啦.
一早頻頻撲撲, 早餐都無咩野落肚,
嗱嗱淋找個地方食點東西再轉車去株洲西.
膠袋係雨天去旅行的恩物
,  對鞋濕左會"up"得好辛苦, 係呢個時候, 套個膠袋落去, 通爽晒, 最少對腳唔會變左白皮膚.
好開放式的廚房......食店門口
簡簡單單的走油少鹽青菜更可取.
包左 2 部的士去株洲西火車站, 車程要個多小時.
時間啱啱好, 落車即飛入閘.
仲有少少時間可以影幾張株洲西火車站,
火車站是新落成的, 設計新穎, 無舊式o個 d 咁娘.
超快和諧號, 去程我地要係深圳坐9小時去株洲,
依家係株洲西去廣州南只須 2 個零鐘, 快兼靜,
偉大的祖國呵, 希望妳越來越進步,
包括言論自由.
車廂乾淨企理
話咁快就去到廣州南站
友人拍的大特寫更美, 上帝之手,
保守我地平安回來.
廣州南有旅遊巴去羅湖 (車程約 2 小時)
是日晚餐 - 蘇武牧羊
Add : 深南東路156號
Tel : 82317797


混醬 bar
淨係醬料, 每人一碟都放滿檯.
烤羊排, yummy yummy,  只係叫左一個,
每人得一條骨, 唔夠喉呀>>>>>
肥牛都幾多油花
羊肉唔羶反而唔好食, 完全唔似食緊羊肉.
爽脆黃喉
這個雜丸好睇唔好食
反而呢個炸腐皮, 正呀.

行程完滿結束, 多謝各友伴的包容.

遊後感 :
生還者之旅, 讓我深深體會到, 每個人其實都可以用個人的意志去克服固難, 只要你不退縮, 有什麼不能誇得過? 今次 9 個生還者, 真係有點搵命博, 落山前沒有先評估危險性, 我則完全信賴導遊, 心裡平安, 當時還覺得刺激好玩, 經過今次的 training, 相信對我日後面對逆境的能力, 又提高了一點點.

生還者@武功山 [三]

沒有留言:

張貼留言