2008年9月13日 星期六

廈門鼓浪嶼

鼓浪嶼
面積1.87平方公裏,島上海礁嶙峋,岸線迤邐,山巒疊翠,峰巖跌宕,主要景點有日光巖、菽莊花園、皓月園等.
住宿:
鼓浪嶼別墅-WALK IN價RMB590/雙人, 環境衛生不錯, 飯送都幾ok

於廈門旅遊客運碼頭坐船去鼓浪嶼
約20分鐘 (RMB8/每小時一班)


鼓浪嶼別墅- 飯送都幾ok.


鴨血面及沙茶麵-當歸清湯底不錯, 鴨血不夠滑.


去街市買海鮮給食店加工蝦, 螺, 小魚連同其它小菜加10多20瓶啤酒汽水, 每人RMB27,平過大家x碟頭飯, 抵! 抵!抵!


鼓浪嶼及廈門市夜景


清晨6.30AM的碼頭及沙灘, 鬼影都無隻.

8.30am 早餐後去三一堂及天主堂,
左穿右插, 幸好有位善良美少女帶路.


十字背後的十字架

娜雅公寓 -網友推介cafe, 想入內飲番杯, 可惜開了門, 但未做生意, 入內影呀影, 謝謝店主的包容.


南普陀素宴經中國美食節組委會專家評委組的嚴格評審,被評為"中國名宴"第四屆中國美食節最高獎──金鼎獎,這是中國首次評出的素菜名宴, "天廚素餅"被評為"中國名點", 有幸吃到, 真幸福.

單睇菜單, 菜名多詩意呢? 不過好奇怪, 有啤酒供應??

校園內處處都是青草地, 溪水旁,
學生會唔會掛住約會, 疏忽學業呢?


古色古香的學生宿舍

適逢中秋, 旅伴帶備了大量花燈及應節食品, 過了一個超有氣氛的中秋節.

這個旅程很好玩, 第一次同咁大班志趣相投, 大家都鍾意玩自助遊的朋友去旅行, 感覺開懷, 而且人多勢聚, 安全之餘, 食物可以叫多幾款, 包車 share 錢又平 D, 真係 VERY GOOD
                                    

沒有留言:

張貼留言